Next Level Racing to producent akcesoriów symulacyjnych, w szczególności kokpitów. Australijska marka jest obecna w branży od około piętnastu lat i jest uważana za „Go-To” dla solidnych, wydajnych i raczej przystępnych cenowo podwozi w porównaniu do konkurencji.
W tym roku NLR ogłosiło zupełnie nowy produkt: F-GT PRO, rurowe podwozie hybrydowe, które można dostosować do GT, F1 i mniej więcej każdej innej dyscypliny wyścigowej.
F-GT PRO bazuje na platformie MonkeyDriver, dzięki przejęciu jej przez Next Level Racing, oraz na stalowej konstrukcji rurowej o średnicy 50 mm. Rezultatem jest podwozie, które zapiera dech w piersiach pod względem wzornictwa, wysokiej zdolności adaptacji dla zawodników i niższej ceny sprzedaży niż konkurencja.
Dzięki konstrukcji podwozia kierowca może skonfigurować swoją pozycję za kierownicą według własnego uznania, niezależnie od tego, czy jest fanem Formuły z siedzeniem na ziemi, GT, rajdów czy ogólnie turystyki. Te pozycje jazdy można zmieniać w locie dzięki systemom beznarzędziowym, co powinno znacznie ułatwić życie.
Dzięki platformie MonkeyDriver fotel jest zintegrowany z podwoziem, co oznacza niższą cenę zakupu. Pod względem wzornictwa F-GT PRO jest minimalistyczny i dostępny w dwóch kolorach: czarnym i szarym. Podstawa napędu Direct Drive jest dość duża i jest w stanie pomieścić wszystkie dostępne na rynku dyski o momencie obrotowym do 25 nm. Oznacza to, że wysokiej klasy konfiguracje z Fanatec Podium DD2, Simagic Alpha U i Moza R21 nie będą miały problemu z tą obudową.
Siedzenie opiera się na konstrukcji rurowej z 4 poduszkami umieszczonymi w różnych częściach siedzenia. W porównaniu z innymi podwoziami, regulacja siedzenia w F-GT PRO jest ograniczona, zgodnie z dostępnymi informacjami, i będzie głównie związana z pozycją jazdy.
Mówiąc o ustawieniach, zarówno podstawa, jak i pedały są konfigurowalne w celu dopasowania do preferowanej pozycji jazdy, czy to rajdowej, GT czy Formuły, a wszystko to odbywa się bez użycia narzędzi, co jest naprawdę miłe.
Skończmy z ceną. F-GT PRO będzie dostępny w cenie 999 euro w Europie, czyli taniej niż konkurencja, zwłaszcza w przypadku podwozia hybrydowego. Na całym świecie będzie dostępny od kwietnia 2025 roku. Ten kokpit będzie również w stanie pomieścić uchwyt na klawiaturę / mysz, drugi na ekran i trzeci na dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny, wszystkie w cenie 99 euro.
Dla tych, którzy uprawiają kilka dyscyplin sim-racingowych jednocześnie, F-GT PRO wydaje się być bardzo dobrym produktem, idealnie dopasowanym do tego typu potrzeb.
0 komentarzy