Zaznacz stronę

Next Level Racing wprowadza na rynek F-GT PRO: jedno podwozie do GT, F1 i rajdów

Sim Racer

Jako kierowca e-sportowy i entuzjasta Sim Racing postanowiłem podzielić się swoją pasją na tej stronie.

Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem naszych linków, możemy otrzymać prowizję partnerską.

21 kwi 2025

Next Level Racing to producent akcesoriów symulacyjnych, w szczególności kokpitów. Australijska marka jest obecna w branży od około piętnastu lat i jest uważana za „Go-To” dla solidnych, wydajnych i raczej przystępnych cenowo podwozi w porównaniu do konkurencji.

W tym roku NLR ogłosiło zupełnie nowy produkt: F-GT PRO, rurowe podwozie hybrydowe, które można dostosować do GT, F1 i mniej więcej każdej innej dyscypliny wyścigowej.

F-GT PRO bazuje na platformie MonkeyDriver, dzięki przejęciu jej przez Next Level Racing, oraz na stalowej konstrukcji rurowej o średnicy 50 mm. Rezultatem jest podwozie, które zapiera dech w piersiach pod względem wzornictwa, wysokiej zdolności adaptacji dla zawodników i niższej ceny sprzedaży niż konkurencja.

Dzięki konstrukcji podwozia kierowca może skonfigurować swoją pozycję za kierownicą według własnego uznania, niezależnie od tego, czy jest fanem Formuły z siedzeniem na ziemi, GT, rajdów czy ogólnie turystyki. Te pozycje jazdy można zmieniać w locie dzięki systemom beznarzędziowym, co powinno znacznie ułatwić życie.

Dzięki platformie MonkeyDriver fotel jest zintegrowany z podwoziem, co oznacza niższą cenę zakupu. Pod względem wzornictwa F-GT PRO jest minimalistyczny i dostępny w dwóch kolorach: czarnym i szarym. Podstawa napędu Direct Drive jest dość duża i jest w stanie pomieścić wszystkie dostępne na rynku dyski o momencie obrotowym do 25 nm. Oznacza to, że wysokiej klasy konfiguracje z Fanatec Podium DD2, Simagic Alpha U i Moza R21 nie będą miały problemu z tą obudową.

Siedzenie opiera się na konstrukcji rurowej z 4 poduszkami umieszczonymi w różnych częściach siedzenia. W porównaniu z innymi podwoziami, regulacja siedzenia w F-GT PRO jest ograniczona, zgodnie z dostępnymi informacjami, i będzie głównie związana z pozycją jazdy.

Mówiąc o ustawieniach, zarówno podstawa, jak i pedały są konfigurowalne w celu dopasowania do preferowanej pozycji jazdy, czy to rajdowej, GT czy Formuły, a wszystko to odbywa się bez użycia narzędzi, co jest naprawdę miłe.

Skończmy z ceną. F-GT PRO będzie dostępny w cenie 999 euro w Europie, czyli taniej niż konkurencja, zwłaszcza w przypadku podwozia hybrydowego. Na całym świecie będzie dostępny od kwietnia 2025 roku. Ten kokpit będzie również w stanie pomieścić uchwyt na klawiaturę / mysz, drugi na ekran i trzeci na dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny, wszystkie w cenie 99 euro.

Dla tych, którzy uprawiają kilka dyscyplin sim-racingowych jednocześnie, F-GT PRO wydaje się być bardzo dobrym produktem, idealnie dopasowanym do tego typu potrzeb.

Notez cet article

Możesz także polubić…

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest