Zaznacz stronę

Simlab AMG Petronas Cockpit: test i recenzja

Sim Racer

Jako kierowca e-sportowy i entuzjasta Sim Racing postanowiłem podzielić się swoją pasją na tej stronie.

Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem naszych linków, możemy otrzymać prowizję partnerską.

Sim Lab AMG Petronas Cockpit

Korzyści

  • Oficjalnie licencjonowany kokpit AMG-Petronas F1
  • Podwozie F1 klasy premium
  • Wysoce regulowany kokpit z wieloma dostępnymi konfiguracjami

Wady

  • Niekoniecznie nadaje się do użytku w innych zawodach sportów motorowych
  • Ograniczona kompatybilność z bazami danych Direct Drive

Nasza ocena: 9,3/10

Simlab jest partnerem zespołu Formuły 1 Mercedes-AMG Petronas od wielu lat, a ten producent urządzeń peryferyjnych do symulacji wyścigów ma nienaganną reputację. Jego oferta obejmuje głównie kokpity, ale także kierownice, pedały, hamulce ręczne i manetki, a także sprzęt do symulacji lotu.

Simlab jest głównym graczem w branży kokpitów do wyścigów symulacyjnych, oferującym produkty wysokiej jakości, konfigurowalne i przystępne cenowo. Marka wykorzystuje profile aluminiowe do konstrukcji podwozia, co jest gwarancją solidności i wytrzymałości.

Wśród dostępnych dla nas kokpitów znajduje się AMG Petronas. Jest to najwyższej klasy kokpit oferowany przez Simlab, a teraz został wyposażony w naszą konfigurację do pełnego testu, aby zobaczyć, co ma do zaoferowania.

GT DD PRO

Główne i techniczne cechy podwozia

  • Konstrukcja z profilu aluminiowego
  • Wymiary: 1566 mm x 836 mm x 850 mm
  • Dostępne z fotelem kubełkowym lub bez
  • Niskie siedzenie dopasowane do pozycji kierowcy F1
  • Kompatybilny ze stojakiem na monitor
  • Regulowana podstawa i pedały
  • Przesuwany fotel umożliwia dostosowanie pozycji do jazdy
  • Oficjalna replika podwozia

Projekt

Kokpit Simlab AMG Petronas to obudowa o bardzo stonowanym designie. Jest to kokpit o profilu aluminiowym, a ciemnoszary dominuje w konstrukcji z kilkoma logo na podstawie obudowy, w szczególności logo Simlab i AMG Petronas.

Kokpit jest prawie całkowicie czarny, co podkreśla ogólny wygląd podwozia. Jako całość, AMG Petronas jest bardzo przystojnym, minimalistycznym kokpitem i będzie idealnie pasował do konfiguracji skoncentrowanej na F1.

Montaż na zamówienie

Standardowo podwozie jest dostarczane z fotelem kubełkowym Simlab F1. Możesz oczywiście zamówić go bez kubełka, a nawet zjeżdżalni, jeśli masz ją już w domu.

Przed rozpoczęciem jazdy należy złożyć podwozie, ponieważ zostanie ono dostarczone w częściach. Montaż jest łatwy, ponieważ do złożenia podwozia nie potrzeba wielu części.

Simlab oferuje szereg opcji dostosowywania na stronie internetowej marki, w tym uchwyty na monitor, fotele kubełkowe i inne. Jeśli chodzi o montaż podstawy, dostępna jest tylko opcja przednia, co ogranicza wybór w zakresie podstaw Direct Drive.

GT DD PRO

Produkcja i wykończenie

Obudowa wykorzystuje aluminiowe profile dla całej struktury urządzenia. Jak zwykle jest minimalistyczna i bardzo dobrze wykonana.

Jakość wykonania jest po prostu doskonała, z wielką dbałością o szczegóły. Wszystkie części składające się na tę obudowę są doskonale wycięte, w najdrobniejszych szczegółach.

Jeśli chodzi o wykończenie, można oczekiwać produktu klasy premium i zapewniam, że tak właśnie jest. Wszystkie listwy profilowe są bardzo dobrze wycięte, z osłonami na krawędziach. Nie skaleczysz się podczas obsługi lub montażu tej obudowy.

Regulacja podwozia

Pod względem regulacji kokpit AMG Petronas nie jest gwiazdą, z tego prostego powodu, że jest to podwozie zaprojektowane dla Formuły 1. Możesz regulować wysokość i głębokość podstawy, a także dolny wspornik pod kilkoma kątami i fotel kubełkowy.

Poza pozycją kierowcy F1, wyścigi wytrzymałościowe lub GT mogą być trudne. Cóż, jeśli masz kubełek, który można samodzielnie regulować pod względem wysokości, możesz użyć kokpitu AMG Petronas do zawodów innych niż F1. Ale jeśli weźmiesz fotel, który jest z nim dostarczany, będziesz ograniczony do najważniejszej dyscypliny sportów motorowych.

Samo w sobie nie jest to problemem, ponieważ obudowa ta wyraźnie wskazuje, że jest przeznaczona dla Formuły. Decydując się na jej zakup, doskonale zdajemy sobie z tego sprawę.

Wrażenia podczas gry

Przejdźmy teraz do wrażeń, jakie ten kokpit Simlab może zapewnić fanom AMG. Jeśli chodzi o konstrukcję, nie mam nic do zarzucenia, ponieważ jest bardzo solidna. Podstawa może pomieścić Fanatec DD2, a także silniki Simagic i Simucube, które wytwarzają ponad 20 nm momentu obrotowego.

Jeśli chodzi o fotel kubełkowy, to uważam, że jest on dobrze wyprofilowany, co ogranicza ruchy w przypadku dynamicznego podwozia, a raczej wymodelowania kokpitu AMG Petronas tak, aby takim się stał. Fotel znajduje się na równi z podłogą, a nogi są naturalnie uniesione. Zapewnia to bardzo wciągające wrażenia z jazdy F1, co jest również głównym powodem, dla którego zbudowano kokpit AMG Petronas.

Sekcja pedalboardu jest zarządzana przez pokład, który można regulować na kilka sposobów. Co więcej, ta obsługa może pomieścić długą listę pedalboardów do wyścigów symulacyjnych, w Load Cell lub nie. Simlab oferuje również swój własny pedalboard, XP1, a także kierownicę F1 AMG, jeśli chcesz trzymać się motywu tej samej marki.

Jeśli potrzebujesz bocznych mocowań, Simlab nie oferuje ich specjalnie dla kokpitu AMG Petronas. Przede wszystkim to podwozie zostało zaprojektowane z myślą o wyścigach Formuły, a czasy, w których kierowcy zmieniali biegi ręcznie za pomocą drążka, już dawno minęły. Ponieważ jednak jest to podwozie o profilu aluminiowym, nie będziesz miał większych problemów ze znalezieniem odpowiednich wsporników.

Kokpit AMG Petronas jest jednym z tych, których naprawdę lubię używać w symulatorach wyścigowych. Simlab wie, co robi w tej kategorii i korzysta ze swojego wieloletniego doświadczenia.

GT DD PRO

Kompatybilność

Jeśli chodzi o bazy Direct Drive, lista na stronie Simlab jest raczej uboga pod względem natywnej kompatybilności. W kokpicie AMG Petronas można zainstalować tylko podstawy DD z przednim mocowaniem. Pozostaje więc kilka opcji od Fanatec, Simagic, Simucube i VRS. Powodem tego jest fakt, że producent nie oferuje w katalogu kokpitu z dolnym mocowaniem.

Jeśli chodzi o pedalboardy, lista jest znacznie bardziej obszerna i obejmuje kilka modeli firm Fanatec, Simlab, Logitech, Simagic, Moza i innych. Pedalboardy są łatwiejsze do zintegrowania z kokpitem, a ich wzór montażu jest w większości przypadków „standardowy”.

Stosunek jakości do ceny

Kokpit AMG Petronas to drogi element wyposażenia premium. Z pewnością nie jest najdroższy na rynku, przynajmniej w porównaniu na przykład z ofertą PlaySeat, ale cena wywoławcza jest nadal wysoka.

Bez fotela kubełkowego i zjeżdżalni rachunek wynosi prawie 1090 euro, a z pełną opcją kokpit kosztuje prawie 1690 euro. Nie jest to wyjątek od reguły w Simlab, gdzie można znaleźć tanie podwozia z gołymi kośćmi, które kosztują rękę i nogę z pełną opcją.

Stosunek jakości do ceny tego kokpitu jest zarówno dobry, jeśli zapoznasz się z ofertą PlaySeat, jak i nie ekstra, jeśli ścigasz się czymś innym niż Formuła.

Mój werdykt

Oto mój werdykt na temat kokpitu AMG Petronas firmy Simlab. Mocne strony, to bardzo ładne podwozie, solidne i świetnie wykonane. Jest idealny dla fanów Formuły i znacznie zwiększy immersję w wyścigi.

Jeśli zajmujesz się tylko Formułą, to gorąco polecam, nawet jeśli cena jest nieco wysoka za pełną opcję. To wysokiej jakości sprzęt, który nie zawiedzie cię za kilka lat.

Ale jeśli jesteś wirtualnym pilotem, który zajmuje się wszystkim po trochu, znajdziesz to, czego szukasz w innych podwoziach Simlab, zwłaszcza w formie „hybrydowej”. Cena będzie mniej więcej taka sama, więc nie licz na to, że zaoszczędzisz pieniądze, ale będziesz mieć wszechstronną konfigurację.

gt dd pro

Sim Lab AMG Petronas

Kokpit, w którym można w pełni zanurzyć się w F1

Notez cet article

Możesz także polubić…

Simlab XQ1: Test i recenzja

Simlab XQ1: Test i recenzja

Simlab XQ1Korzyści Doskonała jakość wykonania Magnetyczny czujnik zmiany biegów Możliwość dostosowania do własnych...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest