Wheelstand V2 Next Level Racing
Korzyści
- Bardzo atrakcyjna cena sprzedaży
- Sztywne podwozie dla podstaw z napędem bezpośrednim i pedałów Load Cell
- Możliwość regulacji i konfiguracji
Wady
- Dźwignia zmiany biegów/hamulca ręcznego nieco zbyt miękka
Nasza ocena: 9,7/10
Konfiguracje wyścigów symulacyjnych są liczne i przede wszystkim bardzo zróżnicowane. Masz wystarczająco dużo na F1rajd rajdi GTsim-arcade i tak dalej. To rozległy świat, pełen marek i modeli urządzeń peryferyjnych do wyścigów symulacyjnych, w którym łatwo się zgubić. Weźmy katalog produktów FanatecTa ostatnia obejmuje ponad czterdzieści kierownic we wszystkich zakresach. Jest ona naprawdę ogromna, a głównym celem stojącym za taką różnorodnością jest zaoferowanie urządzenia dla każdego rowerzysty. To samo dotyczy widełek łańcuchowych, mechanizmów korbowych, manetek i dźwigni zmiany biegów oraz monitorów w całym spektrum marek dostępnych na rynku.
Oczywiście konfiguracje symulatorów wyścigowych nie kończą się tylko na urządzeniach peryferyjnych do gier, ale dotyczą również foteli gamingowych, kokpitów, ekranów i tak dalej. Sim-racing nie oznacza spędzania czasu przed symulatorem wyścigowym w celu ustanowienia najszybszych czasów okrążeń. Głównym celem tej dyscypliny jest zanurzenie cię w świecie sportów motorowych, wprowadzenie realizmu do twojego salonu, a przede wszystkim zanurzenie cię. O tak, gdy zobaczysz budżet potrzebny do uprawiania kartingu jako profesjonalista, szybko zdasz sobie sprawę, że wyścigi symulacyjne nie są wcale takie drogie.
Mówiąc o immersji, najlepszą rzeczą jest posiadanie kokpitu w swojej konfiguracji, a na rynku jest kilku graczy, w tym Next Level Racing. Australijska marka została wprowadzona na rynek w 2009 roku i od tego czasu nieustannie wprowadza innowacje. Podobnie jak Fanatec, Next Level Racing chce dotrzeć do jak największej liczby zawodników i oferuje szeroką gamę kokpitów, w tym Wheelstand V2co jest dość obiecującym medium. Poniżej przedstawię tę obudowę, opowiem o jej mocnych i słabych stronach oraz wyrażę swoją opinię na jej temat.
Główne i techniczne cechy kokpitu
- Rurowa konstrukcja stalowa ze składaną konstrukcją
- Wymiary 92,5 x 57,5 x 78,5 cm
- 22 kg na wadze
- Kompatybilność z urządzeniami peryferyjnymi firm Fanatec, Logitech i Thrustmaster
- Wytrzymałość na działanie sił bazowych Napęd bezpośredni podstawy i Ogniwo obciążnikowe
Projekt
Next Level Racing to marka znana z produkcji podwozi, które są zarówno stonowane, jak i eleganckie. Wheelstand V2 nie jest wyjątkiem od tej reguły. Rurowa konstrukcja jest pomalowana w całości na matową czerń, z kilkoma logo marki tu i ówdzie. Jest naprawdę prosty i dyskretny, niezależnie od konfiguracji symulatora.
Jeśli chodzi o konstrukcję, jest to to, co robi się w branży wsporników kierownicy. Next Level Racing z pewnością nie zamierza wymyślać koła na nowo, a z jego Wheelstand V2 składane rurowe podwozie, raczej małe i przede wszystkim bardzo solidne. Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest piękny i bardzo podoba mi się jego konstrukcja.

Produkcja i wykończenie
Biorąc pod uwagę, że większość uchwytów do kierownic należy do kategorii podstawowej, z urządzeniami peryferyjnymi, które są zazwyczaj napędzane paskiem / przekładnią, NLR chciał się wyróżnić, oferując nam solidną obudowę, która może pomieścić podstawy Direct Drive. Jego konstrukcja jest niezwykle sztywna dzięki zastosowaniu rur stalowych o grubości 2 mm. Le Wheelstand V2 to podpórka pod kierownicę, która nie przesuwa się podczas użytkowania, oczywiście z większością podstawek.
Jeśli chodzi o wykończenie, jest po prostu idealne. Całe podwozie jest pomalowane na czarny mat, z bardzo dobrym wykończeniem i bez widocznych wad. Trzeba przyznać, że prawie 15-letnie doświadczenie NLR w branży pozwala na wytwarzanie bardzo dobrze wykończonych produktów klasy premium.
Korzystanie z kokpitu
Podpórka Wheelstand V2 to podwozie zaprojektowane specjalnie dla początkujących zawodników z bardzo ograniczonym budżetem na konfigurację. Trzeba przyznać, że wsporniki kierownicy to niedrogie produkty, zaprojektowane wyłącznie po to, by wywołać uśmiech na ustach dzięki mniej lub bardziej realistycznej konfiguracji.
Ale Wheelstand V2 przesuwa kopertę, oferując sztywną ramę, która z łatwością pomieści mostki łańcuchowe Direct Drive z momentem obrotowym do 8 nm i korby Load Cell, które nie są zbyt mocne, jeśli chodzi o hamowanie. Dzięki składanej stalowej konstrukcji podwozie to nie zajmie dużo miejsca w salonie lub w strefie simracingowej i pozwoli na zamontowanie zestawu pedałów, kierownicy i dźwigni zmiany biegów/hamulca ręcznego. Cóż, podparcie nie jest najbardziej solidne i wyraźnie widać, że podczas ciągnięcia za uchwyty występuje pewien luz. Niemniej jednak sprawdzi się zarówno dla entuzjastów wyścigów symulacyjnych, jak i początkujących.
Konstrukcja zorientowana na kierowcę oznacza również, że Wheelstand V2 do użytku z fotelem do gier, który nie będzie się przesuwał dzięki płytce, która może pomieścić 2 kółka fotela, utrzymując go w miejscu. To naprawdę sprytne rozwiązanie i o ile pamiętam, tylko Next Level Racing oferuje to rozwiązanie na kierownicy. Czapki z głów, naprawdę.

Sensacja w grze
Przejdziemy teraz do jednej z najbardziej interesujących cię części: wrażenia z gry. Biorąc pod uwagę, że Wheelstand V2 nie jest kokpitem w prawdziwym tego słowa znaczeniu, ale pod względem sztywności i zdolności do pochłaniania sił nie należy do najlepszych na rynku. Niemniej jednak, ten uchwyt na kierownicę radzi sobie całkiem dobrze z podstawowymi konfiguracjami.
Podstawa, pedały i wsporniki dźwigni zmiany biegów/hamulca są regulowane, dzięki czemu można uzyskać odpowiednią pozycję do gier zręcznościowych, a nawet symulatorów. Podstawa została zaprojektowana tak, aby przenosić moment obrotowy napędu bezpośredniego do 8 nm (Fanatec CSL DD), bez zbytniego ruchu. Oczywiście, będziesz miał tylko trochę, ale uwierz mi, nie zauważysz tego ani nie poczujesz podczas jazdy.
Pozycja za kierownicą jest dość neutralna i łatwo dostosowuje się do fotela. W rzeczywistości na dole znajduje się tabliczka pamiątkowa. Wheelstand V2 który utrzymuje 2 kółka fotela na miejscu.
Kolejną zaletą tego stojaka jest to, że można go złożyć na 2 części, co pozwala zaoszczędzić dużo miejsca podczas przechowywania. Można to zrobić, utrzymując urządzenia peryferyjne do wyścigów symulacyjnych na miejscu. Dzięki niemu jazda jest dość stabilna (w ramach limitu mocy podstawy), a jedyną poważną wadą Wheelstand V2 jest dźwignia zmiany biegów / wspornik hamulca ręcznego, który porusza się trochę za bardzo, jak na mój gust. Podczas moich sesji z nim całkowicie go wyrzuciłem, ponieważ działał mi na nerwy swoimi ruchami. Ale reszta podwozia jest stabilna.
Kompatybilność
Podpórka Wheelstand V2 to podstawowy produkt firmy Next Level Racing i jest kompatybilny z praktycznie wszystkimi Logitech i Thrustmasteri wszystkimi Fanatec również, o ile nie masz zbyt mocnej podstawy (8 nm maksymalnego momentu obrotowego). Oczywiście Wheelstand V2 został zaprojektowany tak, aby pomieścić bazy DD, ale nie jest też tak silny, a jeśli weźmiesz taki, który jest zbyt potężny, będzie to gra do rozegrania. Nośniki te nie są tak naprawdę przeznaczone do pracy z bazami DD, z wyjątkiem Podpórka DD który może obsługiwać pary Fanatec DD1 i DD2. Ale to wsparcie jest zupełnie innym produktem, nieco droższym niż Podpórka V2.

Stosunek jakości do ceny
W cenie 249 euro stojak ten oferuje doskonały stosunek jakości do ceny dla entuzjastów wyścigów symulacyjnych lub kierowców dopiero rozpoczynających swoją przygodę z tą dyscypliną. Jakość wykonania jest po prostu doskonała, z wielką dbałością o szczegóły. Le Wheelstand V2 jest dobrze wykonany, funkcjonalny dzięki wszystkim regulowanym wspornikom, a nawet modułowy dzięki dodatkom oferowanym przez producenta. W tej cenie nie znajdziesz nic lepszego, zwłaszcza kompatybilnego z bazami Direct Drive, uwierz mi.
Mój werdykt
Uwielbiałem używać Wheelstand V2Podobnie jak w przypadku praktycznie wszystkich produktów Next Level Racing. Firma ma bogate doświadczenie w dziedzinie kokpitów i podwozi i opracowała doskonały produkt, który nie jest zbyt drogi i będzie idealny dla amatorów i początkujących w wyścigach symulacyjnych.
Składana, lekka konstrukcja Wheelstand V2 sprawia, że jest łatwy w użyciu, niezależnie od konfiguracji (salon, sypialnia itp.). Co więcej, obudowa ta jest dość sztywna jak na podstawę DD 8nm, i to za mniej niż 250 euro. To świetna okazja, jeśli o mnie chodzi.
0 komentarzy