Zaznacz stronę

Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3: test i opinie

Sim Racer

Pilote e-sport & Passionné de Sim Racing, j’ai décidé de partager ma passion sur ce site web.

Fanatec ClubSport V3

Korzyści

  • Niesamowicie realistyczne doznania dzięki ogniwu obciążeniowemu 90 kg
  • Wysoce adaptowalny, umożliwiający dostosowanie i dostosowanie mechanizmu korbowego do indywidualnych preferencji
  • Doskonała jakość wykonania
  • Niezwykła precyzja dzięki bezdotykowym czujnikom
  • Dobry stosunek jakości do ceny
  • Kompatybilność ze wszystkimi platformami

Wady

  • Dość wysoka cena
  • Funkcja wibracji nie jest dostępna we wszystkich grach
  • Nie można odwrócić (aby lepiej symulować pedały w trybie GT)

Nasza ocena: 9,4/10

Każdy doświadczony gracz wie, że pedały są z pewnością najważniejszą rzeczą, jeśli chodzi o Sim-racing. Mimo to, element ten jest bardzo często zaniedbywany przez początkujących, którzy mają tendencję do błędnego myślenia, że kierownica jest jedyną rzeczą, która ma znaczenie. A jednak, bez dobrego pedały niezależnie od używanej kierownicyzanurzenie i poczucie realizmu podczas gry zawsze będzie bardzo ograniczona. Ale jaki mechanizm korbowy wybrać? Nie jest to najłatwiejszy wybór.

Postanowiliśmy więc przetestować jeden z modeli charakterystycznego niemieckiego producenta Fanatec: korbę Fanatec ClubSport V3. Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3.

W tym artykule powiemy ci wszystko, co wiemy o tym pedalboardzie Fanatec z naszego testu. Powiemy ci, czym one są główne cechydo którego typowi gracza polecamy, jakie są jego zalety zalety wady, ile kosztuje i gdzie można go dostać.

pedał fanatec

Cechy mechanizmu korbowego Fanatec ClubSport V3

Fanatec ClubSport V3 Fanatec ClubSport V3 jest Ogniwo obciążnikowe à trzy pedały pedały pedały.

Poniżej znajduje się lista jego głównych funkcji:

  • Rok wydania: 2016
  • Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3 jest wykonany zaluminium obrabianego maszynowo aluminium, z szerokim podnóżkiem i 3 aluminiowymi pedałami.
  • Fanatec V3 oferuje pełną regulację Położenie pedałów można regulować we wszystkich kierunkach, ale możliwe jest również dostosowanie kąta, siły sprężyny, czułości hamulca i skoku hamulca.
  • Pedały pedały w tym modelu obejmują 12-bitową rozdzielczość i są wyposażone w czuły na nacisk hamulec z 90 kg Load Cell wykonane na miarę. Sztywność i skok hamowania można regulować bez użycia narzędzi za pośrednictwem menu ustawień koła i podczas jazdy.
  • The ClubSport V3 od Fanatec jest wyposażony w dwa metalowe pręty z plastikowymi przekładkami dołączonymi do LC, aby zapobiec jakimkolwiek ruchom bocznym pedałów.
  • The ograniczniki dla pedałów przyspieszenia i sprzęgła można obracać, aby zaoferować różne opcje ruchu i pozwolić naprawdę poczuć moc pedałów.
  • Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3 jest wyposażony w silnik wibracyjny na pedale przyspieszenia, aby symulować ABS i wskazywać blokadę opony (sterowanie odtwarzaniem jest możliwe za pośrednictwem Fanatec Wheel SDK z kołami Fanatec).
  • Ten model Fanatec zawiera alternatywne płyty wyścigowe zakrzywiona konstrukcja.
  • Konstrukcja pedału przyspieszenia Fanatec ClubSport V3 umożliwia szybką wymianę sprężyn. Dwie sprężyny o różnej sile są dołączone do tego modelu.
  • Ten pedalboard jest kompatybilny z wieloma platformami (PlayStation, Xbox i PC), w zależności wyłącznie od kompatybilności platformy podłączonej podstawy / kierownicy wyścigowej.
  • Fanatec ClubSport V3 może być podłączony bezpośrednio do podstawy kierownicy Fanatec CSL/CSW lub używany jako samodzielne urządzenie USB.
  • Ten mechanizm korbowy Fanatec jest kompatybilny z zestawami kolorystycznymi zapewniającymi doskonałą personalizację wizualną, a także z opcjonalnym zestawem amortyzatorów do przyspieszania i hamowania.
  • Wymiary: 43 cm x 28 cm x 43 cm (dł. x szer. x wys.)
  • Waga: 7,94 kg


Dla jakiego typu osoby?

Naszym zdaniem, nawet jeśli Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3 jest bardzo droga, nie jest przeznaczona tylko dla bardzo doświadczonych bardzo doświadczonych zawodników. Jest to idealne rozwiązanie dla początkujący gracze o ile mogą sobie na to pozwolić.

Model ten sprawdza się bardzo dobrze w grach takich jak rajd, drifty czy nawet GTStwierdziliśmy jednak, że jest nieco ograniczony w grach takich jak iRacing.

fanatec clubsport v3

Korzyści

Udało nam się przetestować Fanatec ClubSport V3 i przekonać się o jego zalety tego modelu.

Pierwszą rzeczą, która nas przekonała był wspaniałe ogniwo obciążnikowe w które wyposażony jest Fanatec ClubSport V3. Ten pedalboard jest wyposażony w 90-kilogramowe ogniwo obciążnikowe, które symuluje tor wyścigowy tak dokładnie i z grubsza, jak prawdziwy pedalboard samochodowy. Wrażliwy na nacisk pedał hamulca wibruje, symulując ABS i blokadę opon. Tak jak siłowe sprzężenie zwrotne pozwala zanurzyć się w wyścigu poprzez dłonie, tak te pedały zrobią to poprzez stopy.

Po drugie, bardzo doceniliśmy wysoką zdolność adaptacji Mechanizm korbowy ClubSport V3 od Fanatec. Dzięki temu modelowi będziesz mógł dostosować i dopasować swój mechanizm korbowy do swoich potrzeb. Można zmienić położenie pedałów, ich kąty, siłę sprężyny przyspieszenia oraz czułość lub skok hamulców. Producent Fanatec zdecydował się nawet na dołączenie alternatywnych płyt wyścigowych w kształcie litery D o zakrzywionej konstrukcji, które są idealne i bardzo dobrze sprawdzają się jako pedały stojące. Dla nas, gdyby wszystkie mechanizmy korbowe mogły być tak regulowane, byłoby to naprawdę marzenie.

Kolejną dużą zaletą Fanatec ClubSport V3 jest jej doskonała jakość wykonania. Fanatec zdecydował się na całkowicie aluminiową konstrukcję, dzięki czemu ten mechanizm korbowy jest zarówno piękny, jak i ciężki i wytrzymały. Zastosowanie czujników bezdotykowych jest również gwarancją wysokiej jakości. Czujniki magnetyczne na pedale przyspieszenia i sprzęgła gwarantują dożywotnią dokładność i czterokrotnie większą rozdzielczość niż poprzednia wersja tych pedałów.

Wreszcie, uważamy, że mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3 oferuje bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Nie jest to tani sprzęt, ale biorąc pod uwagę wszystkie oferowane przez niego zalety i szeroką kompatybilność ze wszystkimi platformami (PlayStation, Xbox i PC), jest to model, który stanowi bardzo dobrą inwestycję, a co więcej, zapowiada się na wiele lat pracy.

Jego wady

Mimo że Fanatec ClubSport V3 przekonał nas wieloma zaletami, nasz test tego modelu ujawnił, że ma on kilka wad wady.

Naszym zdaniem, cena Fanatec ClubSport V3 jest zdecydowanie najbardziej niekorzystnym aspektem tego mechanizmu korbowego. Jest to jednak bardzo drogi mechanizm korbowy, kosztujący mniej więcej tyle samo, co dobre koło bez napędu bezpośredniego. Odwrócona kierownica V3 kosztuje prawie połowę mniej niż kierownica z napędem bezpośrednim. To ogromna inwestycja! Te pedały są dobrej jakości i oferują dobry stosunek jakości do ceny, ale trzeba powiedzieć, że ten model nie jest dostępny finansowo dla każdego, biorąc pod uwagę jego koszt.

Byliśmy również nieco rozczarowani, gdy odkryliśmy, że podczas gdy Fanatec ClubSport V3 oferuje funkcję wibracji pedałów przyspieszenia i hamulca, niestety nie jest ona obsługiwana przez wszystkie gry. nie jest obsługiwany przez wszystkie gry. Stwierdziliśmy również, że te silniki wibracyjne były nieco fantazyjne, szczególnie w grach takich jak iRacing. Trzeba przyznać, że ten pedalboard Thrustmaster jest jednym z najstarszych modeli producenta, więc brakuje mu niektórych głównych przełomów technologicznych, które można znaleźć w innych modelach marki lub jej konkurentów.

Wreszcie, w przeciwieństwie do odwróconego modelu V3, Fanatec ClubSport V3 nie oferuje opcji odwrócenia aby lepiej symulować pedały w trybie GT. W tym modelu mamy obowiązkowy przegub podłogi w trybie samochodu wyścigowego.

Gdzie można go kupić i za ile?

Mechanizm korbowy Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3 jest dostępny w cenie 399,95 € na oficjalna Fanatec.

W przeciwieństwie do swoich konkurentów, Fanatec nie współpracuje z innymi sprzedawcami. Ich produkty są sprzedawane wyłącznie na ich oficjalnej stronie internetowej, więc niestety nie można ich kupić nigdzie indziej.

Można jednak znaleźć ten model na sprzedaż na stronach internetowych z używaną odzieżą, takich jak Vinted lub Le Bon Coin. Aby jednak uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek, zalecamy zwrócenie szczególnej uwagi na stan mechanizmu korbowego przed jego zakupem.

mechanizm korbowy fanatec clubsport v3

Wnioski

Odkryliśmy, że Fanatec ClubSport V3 był fantastycznym mechanizmem korbowym pod każdym względem. Jest to drogi model, ale nadal rozsądny, jeśli porównamy go do wszystkich produktów Fanatec, a przede wszystkim oferuje bardzo wysoki poziom wydajności.niezrównana przyjemność z gry.

Jego elegancja jakość wykonaniajego precyzjaprecyzja moc i jego zdolność adaptacji dadzą ci o wiele większą kontrolę nad samochodem, że trudno będzie wrócić do grania bez tych pedałów, które zapewniają niesamowite wrażenia z gry.

Jeśli możesz sobie pozwolić na Mechanizm korbowy Fanatec ClubSport V3Polecamy z zamkniętymi oczami. Dla nas to naprawdęjeden z najlepszych modeli na rynku.

 

avis-fanatec-clubsport-pedals

Fanatec ClubSport V3

Jeden z najlepszych wyścigowych mechanizmów korbowych na rynku

Notez cet article

Vous risquez également d’aimer…

Moza CRP: Test i przegląd

Moza CRP: Test i przegląd

Moza CRPAvantages Structure en alliage d’aluminium Excellente qualité de fabrication Load Cell sur le frein et...

Moza SR-P : Testy i opinie

Moza SR-P : Testy i opinie

Moza SR-PKorzyści Całkowicie metalowa konstrukcja Pedał hamulca z ogniwem obciążnikowym Doskonała jakość wykonania...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

ZESTAWY FANATEC PONIŻEJ 400 EURO
This is default text for notification bar