Zaznacz stronę

SimLab prezentuje wyjątkową kierownicę F1 we współpracy z Mercedes-AMG Petronas

Sim Racer

Pilote e-sport & Passionné de Sim Racing, j’ai décidé de partager ma passion sur ce site web.

Marka SimLab jest szczególnie popularna w segmencie premium ze względu na swoje kokpity, nawet jeśli jej opcje nie są najdroższe. Wydaje się, że producent ten ma bardzo nietypowe podejście do sim-racingu. Ale nie o to chodzi.

SimLab właśnie ogłosił swoją pierwszą kierownicę do wyścigów symulacyjnych, we współpracy z zespołem F1, i to nie byle jakim: Mercedes-AMG Petronas. Jeśli to nie jest mocne uderzenie, to nie wiem, co jest. W dalszej części tego artykułu przyjrzymy się dostępnym informacjom na temat tej zupełnie nowej kierownicy F1 od SimLab.

Konstrukcja i wymiary

Jeśli chodzi o projekt, fani F1 i Mercedes-AMG Petronas natychmiast go rozpoznają, ponieważ jest to po prostu oficjalna replika kierownicy używanej w jednomiejscowych bolidach Hamiltona i Russella. Pośrodku znajduje się ogromny ekran z elementami sterującymi wokół niego.

Jest piękne, pełne kolorów i typowo F1 w designie. Jeśli chodzi o wymiary, koło ma 28 cm średnicy i prostokątny kształt.

Materiały i jakość wykonania

Kierownica SimLab wykorzystuje włókno węglowe, aluminium i kilka plastikowych elementów. Jest bardzo wysokiej jakości i nie spodziewałbym się niczego mniej, biorąc pod uwagę, że jest to oficjalna replika kierownicy F1. Jeśli chodzi o jakość wykonania, nie będzie żadnych wad ani źle zmontowanych części. Ponownie, jest to całkowicie normalne, a przede wszystkim uzasadnione, biorąc pod uwagę cenę, za jaką ten mały klejnot jest sprzedawany.

Ergonomiczna kierownica

Z przodu znajduje się 12 przycisków, 3 enkodery i 6 przełączników obrotowych, wszystkie w różnych kolorach. Na środku znajduje się również ogromny ekran z podświetleniem RevLED. Z tyłu znajdują się 4 łopatki, w tym 2 biegi push-pull i 2 inne przyciski.

Ergonomia kierownicy SimLab jest doskonała, a wszystkie elementy sterujące są dostępne bez opuszczania rąk, z wyjątkiem 3 enkoderów. Co więcej, zastosowanie włókna węglowego i aluminium oznacza, że kierownica waży zaledwie 1,24 kg. Szczerze mówiąc, nie jest ona zbyt ciężka, ale nie jest też zbyt lekka jak na kierownicę do simracingu.

Kompatybilność z bazami symulatorów wyścigowych

Z tyłu, tuż pod łopatkami, znajduje się trójkąt, który działa jak piasta, z mocowaniem 3×70 mm. W rezultacie piasta ta jest kompatybilna z praktycznie wszystkimi szybkozłączkami dostępnymi na rynku, a tym samym z podstawami, które są z nimi dostarczane. Jeśli chodzi o połączenie z komputerem, bo tak, to wszystko jest PC, masz kabel, który wychodzi z tyłu kierownicy i kończy się USB.

Ceny i potencjalni klienci

Cena detaliczna wynosi 2700 euro, więc ta kierownica jest bardzo droga i znajdzie zastosowanie w konfiguracjach bardzo elitarnej publiczności, a także w eSporcie. Jak to mówią: pasja jest bezcenna.

Notez cet article

Vous risquez également d’aimer…

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

ZESTAWY FANATEC PONIŻEJ 400 EURO
This is default text for notification bar