Zaznacz stronę
Trak Racer TR120

Trak Racer TR120: Test i recenzja

Sim Racer

Pilote e-sport & Passionné de Sim Racing, j’ai décidé de partager ma passion sur ce site web.

Trak Racer TR120

Korzyści

  • Doskonała jakość wykonania
  • Zastosowanie profilowanego aluminium w konstrukcji
  • Wysoce konfigurowalna obudowa

Wady

  • Wszystkie nośniki mogą być spersonalizowane i podlegają opłacie

Nasza ocena: 9,7/10

Obecnie istnieje wielu graczy na rynku wyścigów symulacyjnych, zwłaszcza jeśli chodzi o urządzenia peryferyjne i podwozia. Największe nazwy w grze to firmy, które istnieją na rynku od ponad 20 lat, takie jak Fanatec, Logitech, Thrustmaster a lista jest długa. Trzeba powiedzieć, że wyścigi symulacyjne to sektor, który w dużym stopniu zależy od doświadczenia zdobytego przez producentów, a im większe doświadczenie, tym większa waga w grze.

Na rynku podwozi jest dokładnie tak samo: posiadanie wieloletniego doświadczenia oznacza, że możesz korzystać z technologii, innowacji i metod produkcji kokpitów, które mogą wyróżnić Cię z tłumu. Główni gracze na rynku kokpitów to Playseat, Next Level Racing, Trak Racer i inne marki z tak dużym doświadczeniem, jak te, które właśnie wymieniłem. Profesjonalni zawodnicy powiedzą ci, że najlepszy jest prawdopodobnie PlayseatI mogą mieć rację. Jednak konkurenci, tacy jak Trak Racer, pojawili się na rynku około 15 lat temu i od tego czasu produkują wysokiej jakości produkty.

Katalog Trak Racer obejmuje TR120 wysoce konfigurowalny kokpit klasy średniej. Poniżej przedstawię tę obudowę, omówię jej mocne i słabe strony oraz wyrażę swoją opinię na jej temat.

 

Główne i techniczne cechy kokpitu

  • Profilowana rama aluminiowa 120 mm x 40 mm
  • Wysoce konfigurowalny kokpit pod względem akcesoriów i punktów montażowych dla mostków łańcuchowych, mechanizmów korbowych, monitorów i przerzutek.
  • Wymiary: 660 mm szerokości, 1133 mm wysokości i 1445 mm długości
  • Zestaw montażowy oraz wszystkie śruby i wkręty dołączone do TR120
  • Kompatybilność z wieloma dostępnymi na rynku podstawami z napędem bezpośrednim

 

Projekt

Konstrukcja TR120 nie jest tak wyjątkowy, biorąc pod uwagę, że zawiera wszystko, co jest obecnie dostępne w kokpitach średniej klasy. Pod względem praktycznym jest to bardzo kwadratowe, stonowane i całkiem udane, jeśli o mnie chodzi.

Kolor czarny dominuje TR120z czerwonymi paskami tu i ówdzie, a także logo marki. Jest dyskretny, elegancki i przede wszystkim uniwersalny. Opływowa aluminiowa obudowa nadaje mu charakteru, a także zapewnia dużą sztywność i design, który nie wyróżnia się z tłumu. Zasadniczo TR120 wygląda bardzo podobnie do innych obudów dostępnych na rynku, ale mimo to dobrze wygląda.

Trak Racer TR120

Produkcja i wykończenie

Trak Racer wykorzystał profilowane aluminium 120 x 40 mm do wykonania całej konstrukcji TR120zapewniając jej zarówno sztywność, jak i dobrą podstawę do pochłaniania momentu obrotowego i sił różnych wysokiej klasy urządzeń peryferyjnych do wyścigów symulacyjnych.

Jeśli chodzi o wykończenie, jest ono po prostu wzorowe. Profilowane aluminium to kwadraty z aluminium, które tnie się na kształty, łącząc je ze sobą. Trak Racer wykonał świetną robotę na tych połączeniach, używając części wyciętych co do milimetra, wzmacniając ogólną jakość tego kokpitu. Jeśli chodzi o jakość wykonania i wykończenia, lata doświadczenia Trak Racer są wyraźnie widoczne w tym modelu. TR120.

Nie zauważyłem żadnych wad produkcyjnych w tym kokpicie, niezależnie od tego, czy chodzi o matową czarną farbę, podpórki, które można regulować według własnych upodobań, czy szynę siedzenia. Te ostatnie są identyczne z tymi, które można znaleźć w samochodach.

 

Korzystanie z kokpitu

Biorąc pod uwagę rozmiar, kształt i domyślną pozycję za kierownicą TR120Ten kokpit jest wyraźnie przeznaczony do zawodów typu GT, a nawet “standardowej” jazdy. Zasadniczo jest to podwozie dla każdego kierowcy wyścigowego, ale takie, które idealnie pasuje do entuzjastów jednomiejscowych wyścigów.

TR120 TR120 może pomieścić kierowców uprawiających najważniejsze dyscypliny sportów motorowych dzięki szeregowi wsporników dostępnych w katalogu opcji, w tym wspornikowi dla odwróconych mechanizmów korbowych i płycie mechanizmu korbowego, którą można przechylać pod różnymi kątami.

Chociaż TR120 nie został zaprojektowany z myślą o F1, możesz dostosować ten kokpit do praktycznie każdego sportu motorowego. Wystarczy sięgnąć do kieszeni i dodać różne części dostępne w katalogu Trak Racer i to jest największa wada podwozia.

Jeśli chodzi o urządzenia peryferyjne do symulatorów wyścigów, z przyjemnością stwierdzam, że TR120 jest w stanie pomieścić prawie wszystko, co jest dostępne na rynku, czy to pod względem tylnych widełek (Fanatec, Simagic itp.), pedałów, manetek, a nawet monitorów z odpowiednimi mocowaniami. Co więcej, możesz wybierać spośród szeregu wsporników, oczywiście w zależności od urządzeń peryferyjnych, aby dostosować się do jak największej liczby rowerzystów, a przede wszystkim do ich stylu jazdy. Pod tym względem jest po prostu idealny i to właśnie odróżnia Trak Racer od innych marek kokpitów na rynku.

Trak Racer TR120

Sensacja w grze

Chciałbym teraz porozmawiać o tym, w jaki sposób TR120 od Trak Racer. Jak na produkt ze średniej półki, skierowany głównie do półprofesjonalnych klientów, to TR120 to dobry kokpit, solidny, sztywny i dość konkurencyjny cenowo.

Jeśli chodzi o wrażenia dotykowe, z przyjemnością stwierdzam, że ta obudowa zapewnia ich mnóstwo, nawet jeśli masz konfigurację z najwyższej półki. Trzeba przyznać, że profilowane aluminium zapewnia sztywną i stabilną podstawę, bez ruchu w żadnej osi. Le TR120 ma wiele pozycji do jazdy, z których wszystkie można regulować bezstopniowo, zarówno w przypadku podpórki, mechanizmu korbowego, jak i przerzutki / hamulca ręcznego (opcja dodatkowa).

W przypadku podstawy dostępnych jest 5 opcji podparcia, które mogą pomieścić kilka różnych urządzeń peryferyjnych, zapewniając szeroką gamę produktów. Nawiasem mówiąc, obudowa jest bardzo solidna i z łatwością poradzi sobie z najpotężniejszymi podstawkami, takimi jak Podium DD2 z Fanatec. Jeśli chodzi o pedały, masz 3 (bezpłatne) opcje wsparcia, z których jedna jest odwrócona. Niestety, za każdą niestandardową funkcję trzeba zapłacić. Oznacza to, że TR120 jest dostarczany w standardowej konfiguracji, a jeśli chcesz konkretnej (na przykład w zależności od posiadanych urządzeń peryferyjnych), będziesz musiał sięgnąć głęboko do kieszeni, z wyjątkiem obsługi pedalboardu, która jest bezpłatna.

Jeśli chodzi o fotele, na dole znajduje się szyna, która pozwala dostosować odległość między użytkownikiem a kierownicą. Le TR120 nie zawiera prowadnic umożliwiających odchylenie fotela kubełkowego, więc będziesz ograniczony do wybranego typu siedzenia. Co więcej, niektóre modele producenta nie są zbyt wytrzymałe (np. GT-Style na przykład), co pozostawi lekki posmak na kokpicie, który może z łatwością kosztować 1000 euro, łącznie z siedzeniem.

 

Kompatybilność

Od TR120 jest dostępny z szeregiem opcji montażu, dzięki czemu jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi do symulacji wyścigów na rynku, od tylnych widełek i pedałów po manetki i hamulce ręczne. Jest naprawdę wszechstronny i z łatwością znajdziesz to, czego szukasz.

W przypadku siedzeń jest mniej więcej tak samo: szyna jest standardowa i pomieści kilka stylów foteli kubełkowych, zarówno Trak Racer, jak i innych marek.

Trak Racer TR120

Stosunek jakości do ceny

Podstawowy TR120 Kosztuje ona 639 euro, co nie jest zbyt wygórowaną ceną, jeśli weźmie się pod uwagę jakość wykonania, dbałość o szczegóły i możliwość personalizacji. Przy cenie wynoszącej prawie 640 euro, powiedziałbym, że jest to całkiem dobry stosunek jakości do ceny, ale uwaga! Rachunek szybko stanie się wysoki, jeśli zdecydujesz się kupić kilka wsporników, które mogą kosztować fortunę (do 480 euro).

 

Mój werdykt

Trak Racer mocno uderzył z modelem TR120 w wersji podstawowej. Cena jest konkurencyjna, a nawet agresywna, jakość wykonania wzorowa, a możliwości personalizacji praktycznie nieograniczone.

W cenie 639 euro za wersję standardową lub 659 euro za specjalną podstawę, trudno będzie znaleźć na rynku coś lepszego pod względem sztywności, elastyczności i jakości wykonania. Oczywiście fotel kubełkowy trzeba będzie kupić samemu, ale istnieje wiele niedrogich opcji, które pozwolą uzyskać podwozie kosztujące nieco poniżej 1000 euro. Osobiście popieram TR120 dla profesjonalnych i półprofesjonalnych kolarzy.

 

Trak Racer TR120

Trak Racer TR120

Wytrzymałe, wysoce regulowane urządzenie

Notez cet article

Vous risquez également d’aimer…

RSeat S1: Test i recenzja

RSeat S1: Test i recenzja

Na rynku symulatorów wyścigowych dostępnych jest wiele modeli kokpitów i podwozi, ale nie wszystkie z nich są bardzo...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

ZESTAWY FANATEC PONIŻEJ 400 EURO
This is default text for notification bar