Zaznacz stronę

Sim-lab GT1 Evo : Recenzje i testy

Sim Racer

Pilote e-sport & Passionné de Sim Racing, j’ai décidé de partager ma passion sur ce site web.

Sim-Lab to młoda holenderska marka założona w 2015 roku, która stopniowo stała się jednym z punktów odniesienia przy zakupie produktów związanych z Sim-racingiem. Jest szczególnie znany z wysokiej jakości kokpitów, zaprojektowanych dzięki bliskim powiązaniom z przemysłem aluminiowym. Przyjrzeliśmy się bliżej jednemu z najbardziej znanych modeli: kokpit Sim-lab GT1 Evo.

Niedawno mieliśmy okazję przetestować ten kokpit i w tym artykule opowiemy wszystko, co o nim sądzimy. Przedstawimy Ci listę jego główne cechyopowiemy o zaletach i wadach tego modelu i powiemy gdzie go kupić i w jakiej cenie.

Cechy Sim-lab GT1 Evo

GT1 Evo GT1 Evo jest podstawowy kokpit do symulacji wyścigów od Sim-lab. Wykorzystując tę samą technologię, co ich bardziej zaawansowane platformy, oferuje sztywną strukturę i doskonałą platformę, która przeniesie Cię na wyższy poziom.

Poniżej znajduje się lista jego głównych funkcji:

  • The Sim-Lab GT1 Evo jest zbudowany głównie z sekcji aluminiowych wytłaczane. Jest to materiał konstrukcyjny modułowy który stał się bardzo popularny w niestandardowych symulacjach wyścigów. Wytrzymałe profile są zarówno ekonomiczne, jak i zapewniają ramie wystarczającą sztywność.
  • Konstrukcja ramy ma wymiary 40 x 80 mm i Sim-lab GT1 Evo jest dostępny w dwóch kolorach. Fotel kubełkowy i szyny nie wchodzą w skład zestawu.
  • Model ten oferuje szeroki zakres ustawieńi istnieje prawie niemal nieograniczony potencjał rozbudowy i modyfikacji.
  • Pozycja ruchomego fotela, kierownicy i pedałów jest w pełni regulowana. regulowane.
  • The Sim-lab GT1 Evo zawiera boczną podpórkę na ulubione akcesoria, takie jak joysticki, hamulce ręczne, a nawet platformy ruchowe. Dzięki elastycznej konstrukcji akcesoria można zamontować w dowolnej pozycji na kokpicie.
  • Wspornik pedału dla Sim-lab GT1 Evo jest wykonany z jednego kawałkaaluminium i ma wstępnie wywiercone otwory dla wszystkich znanych na rynku zestawów korbowych.
  • Wymiary obudowy: 1350 mm x 680 mm (dł. x szer.)
  • Regulacja wysokości kierownicy: 0 – 700 mm
  • Maksymalny wzrost gracza: 200 cm
  • Waga kokpitu: 55 kg
simlab gt1

Zalety Sim-lab GT1 Evo

Byliśmy zachwyceni możliwością przetestowania Sim-lab GT1 Evo który okazał się niesamowitym kokpitem. Zostaliśmy przekonani przez szereg jego zalety o których piszemy tutaj.

Przede wszystkim, po intensywnym teście, pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl jest Sim-lab GT1 Evo jest komfort. Ten model jest naprawdę nieporównywalny z innymi kokpitami, które do tej pory mieliśmy okazję testować. Wrażenia są niemal identyczne z tymi, jakie można odnieść siedząc w samochodzie wyścigowym GT.

Jest naprawdę wygodny, więc możemy grać godzinami bez bólu pleców czy kostek, co uważamy za prawdziwą zaletę.

Jest to równieżjeden z najbardziej ergonomicznych modeli który testowaliśmy, zwłaszcza że kabina jest modułowa: możesz umieścić pedały lub dźwignię zmiany biegów dokładnie tam, gdzie chcesz, aby uzyskać naprawdę idealną pozycję do gry.

Następnie Sim-lab GT1 Evo oferuje poczucie znacznej solidności i wytrzymałości. Cała platforma jest niezwykle solidna, stabilna i przede wszystkim sztywna. Z GT1 EvoJeśli używasz kierownicy Direct Drive z bardzo silnym siłowym sprzężeniem zwrotnym lub najwyższej klasy pedalboardu, nie ma śladu ruchu kierownicy lub podparcia pedalboardu lub fotela podczas gry. Wszystko to przyczynia się zarówno do wydajności, jak i immersji, ponieważ możesz bardziej skoncentrować się na samym wyścigu.

Kolejną zaletą Sim-lab GT1 Evo i jedną z jego głównych cech jest zdolność adaptacji. Model ten oferuje nieskończone możliwości w zakresie montażu i regulacji, ale także dzięki jego rozszerzalność. W tym modelu nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w dostosowywaniu. Dzięki tej platformie do wytłaczania aluminium można bardzo łatwo dodawać, usuwać lub modyfikować elementy. Montaż akcesoriów jest równie prosty, ponieważ cały system jest modułowy, co sprawia, że dopasowanie materiałów jest naprawdę łatwe i niedrogie. Marka Sim-Lab oferuje szereg akcesoriów, które z pewnością warto rozważyć.

Na koniec należy powiedzieć, że Sim-lab GT1 Evo oferuje bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Stabilność i sztywność tego modelu to zasługa wysokiej jakości materiałów. A jednak ten kokpit jest dostępny w cenie, która jest dość konkurencyjna, biorąc pod uwagę wszystko, co ma do zaoferowania i co możemy znaleźć jako konkurencyjne modele na rynku. Nawet jeśli musisz kupić fotel osobno, co oznacza dodatkowy budżet, stosunek jakości do ceny oferowany przez Sim-lab GT1 Evo pozostaje wyjątkowy.

Wady Sim-lab GT1 Evo

Chociaż naprawdę podobało nam się Sim-lab GT1 Evoodkryliśmy, że ma on kilka wad wady i kilka obszarów wymagających poprawy, o których opowiemy tutaj.

Po pierwsze, ramię zaprojektowane do podparcia dźwigni zmiany biegów jest połączone tylko z jednym końcem, co oznacza, że ma niewielką elastyczność. niewielką elastyczność. Chociaż nie powinno to stanowić problemu w przypadku dość “podstawowych” manetek zmiany biegów, prawdopodobnie będzie to znacznie większy problem w przypadku dźwigni zmiany biegów, które wymagają większej siły i dla których elastyczność ruchu może być ograniczona.

Po drugie, stwierdziliśmy, że instalacja i montaż Sim-lab GT1 Evo raczej długa i żmudna. Zajmuje to około całego popołudnia, a nawet dłużej, jeśli nie jesteś do tego przyzwyczajony. Zauważyliśmy, że dostosowanie trwa dłużej niż w przypadku innych platform. Co więcej, wraz z kokpitem nie jest dostępna drukowana instrukcja obsługi, więc trzeba ją wyszukać w Internecie i mieć pod ręką telefon, tablet lub komputer. I nawet z instrukcjami dostarczonymi przez Sim-lab, nie jest to łatwe zadanie. Instrukcja jest z pewnością jedną z najgorszych, jakie widzieliśmy do montażu kokpitu i naprawdę przydałaby się jej poprawa.

Na koniec należy pamiętać, że siedzenie i wspornik dźwigni zmiany biegów nie są dołączone do Sim-lab GT1 Evo i mogą być dość drogie, w zależności od wybranych modeli. Uważamy, że to prawdziwa szkoda, że marka nie zdecydowała się na oferowanie tego modelu z fotelem dołączonym do kokpitu, a także oferowanie samego podwozia.

Gdzie można go kupić i za ile?

The Sim-lab GT1 Evo jest dostępny w sprzedaży na tej stronie za €449.

Należy pamiętać, że ten model nie zawiera fotela kubełkowego ani szyn.

 

W skrócie / Wnioski

Ogólnie, Sim-Lab GT1 Evo to wyjątkowy kokpitUważamy, że może stać w cieniu platform kosztujących prawie dwa razy więcej.

Konstrukcja z profili aluminiowych tworzy solidną, stabilną solidna, stabilna rama, kompaktowy i wysoce regulowana. Oprócz przekształcenia każdej powierzchni w punkt montażowy do rozbudowy i modyfikacji, kanały profilu zapewniają idealne miejsce do prowadzenia kabli.

Chociaż konfiguracja i ustawienia mogą potrwać nieco dłużej niż na innych platformach, to Sim-lab GT1 Evo umożliwia dostosowanie pozycji sprzętu z dokładnością do milimetra. Dzięki temu możesz umieścić wszystko dokładnie tam, gdzie chcesz.

To kokpit, który naprawdę zasługuje na uwagę, jego stosunek jakości do ceny jest bezkonkurencyjnyJest to doskonały model dla każdego, kto szuka pierwszego wysokiej jakości kokpitu do wyścigów symulacyjnych. Nie możemy go wystarczająco polecić!

simlab gt1 evo opinia

Simlab GT1 EVO

Wyjątkowy kokpit oferujący doskonały stosunek jakości do ceny

Notez cet article

Vous risquez également d’aimer…

RSeat S1: Test i recenzja

RSeat S1: Test i recenzja

Na rynku symulatorów wyścigowych dostępnych jest wiele modeli kokpitów i podwozi, ale nie wszystkie z nich są bardzo...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

ZESTAWY FANATEC PONIŻEJ 400 EURO
This is default text for notification bar