Zaznacz stronę

Kierownica Fanatec McLaren GT3 V2: test i recenzja

Sim Racer

Pilote e-sport & Passionné de Sim Racing, j’ai décidé de partager ma passion sur ce site web.

Fanatec McLaren GT3 V2

Korzyści

  • Realistyczny, naturalnej wielkości design
  • Liczne ulepszenia w stosunku do poprzedniej wersji (mechanizm zmiany biegów, łopatki dwusprzęgłowe, ekran OLED, przełączniki obrotowe)
  • Lekkość, która nadaje kierownicy pewną żywotność
  • Dobry stosunek jakości do ceny

Wady

  • Wygląd podobny do poprzedniej wersji
  • Plastikowa szybkozłączka

Wśród producentów samochodów sportowych z najwyższej półki, McLaren jest z pewnością marką z największą liczbą fanów wśród Sim-RacingW dużej mierze dzięki dbałości o szczegóły. A jeśli chodzi o akcesoria do symulacji wyścigów, producent Fanatecjest synonimem jakości i od kilku lat jest liderem na rynku w porównaniu z konkurencją.

Kiedy więc te dwie wspaniałe marki postanowiły połączyć siły, aby stworzyć kierownicę Sim-Racing, mogło to być tylko dobre. Po wstępnej wersji CSL Elite McLaren GT3obaj producenci powracają z drugą, ulepszoną wersją, którą dla Was przetestowaliśmy: kierownicą Fanatec CSL Elite McLaren GT3 V2..

W tym artykule powiemy wszystko, czego dowiedzieliśmy się o tym modelu z naszego testu. Sporządzimy listę jego kluczowe funkcjepowiemy ci typ odtwarzacza typ odtwarzacza, jakie są jego zalety zalety wady, ile kosztuje i gdzie można go dostać.

Recenzja FANATEC csl slite mclaren GT3 V2

Cechy kierownicy Fanatec McLaren GT3 V2

Kierownica CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 od Fanatec, bardziej znana jako McLaren GT3 V2, jest wynikiem współpracy pomiędzy niemieckim producentem a marką samochodową McLarenpodobnie jak poprzednia wersja.

Poniżej znajduje się lista głównych cech tego modelu:

  • Rok wydania: 2021
  • Kierownica Fanatec McLaren GT3 V2 jest repliką naturalnej wielkości. naturalnej wielkości replika replika modelu McLaren 650S GT3 i jest licencjonowana przez McLaren Automotive Limited.
  • Koło ma 30 cm średnica z gumą guma (jak w oryginalnym kole GT3).
  • McLaren GT3 V2 jest wyposażony w dwie aluminiowe łopatki analogowe ze wzmocnionym wzorem plastra miodu, które obsługują cztery przełączalne tryby: tryb punktu zgryzu sprzęgła (standardowy/zaawansowany), tryb sprzęgła/hamulca ręcznego, tryb hamulca/przyspieszenia (umożliwiający jazdę bez podłączonych pedałów) oraz tryb mapowalnej osi.
  • Ten model od Fanatec posiada OLED 1″ o rozdzielczości 128 x 64 w kolorze białym, a także wskaźnik LED dla trybu Xbox.
  • Kierownica CSL Elite McLaren GT3 V2 posiada również dwa 2-kierunkowe przełączniki, dwa 12-kierunkowe przełączniki, 7-kierunkowy przełącznik FunkySwitch™, dwa przyciski zatrzaskowe z wygrawerowanymi laserowo literami P i N, siedem standardowych przycisków z wymiennymi nakładkami na przyciski, a także przycisk menu tuningu.
  • Ten model jest oficjalnie licencjonowany dla Xbox One i Xbox Series X|S ale jest również kompatybilny z systemami Windows, PlayStation 4 i PlayStation 5 (w zależności od używanej bazy).
  • Fanatec McLaren GT3 V2 jest wyposażony w system QR1 Lite Wheel-Side, ale można go rozbudować do systemu QR1 Wheel-Side ClubSport, który jest sprzedawany oddzielnie. Jest kompatybilny z bazami danych Fanatec CSL, ClubSport i Podium.
  • Wymiary: 38 cm x 36 cm x 19 cm (dł. x szer. x wys.)
  • Waga: 1,09 kg

Dla jakiego typu osoby?

Naszym zdaniem Fanatec McLaren GT3 V2 jest idealny dla dla początkujących którzy chcą poznać Sim-Racing i szukają swojej pierwszej kierownicy do kupienia.

Model ten spodoba się również bardziej regularnych graczy którzy są fanami GT lub po prostu entuzjastami McLarena.

Co więcej, choć kierownica Fanatec McLaren GT3 V2 została zaprojektowana głównie z myślą o grach wyścigowych GT, to doskonale nadaje się również do gier F1. idealnie nadaje się również do F1.

 

Korzyści

Mieliśmy okazję przetestować CSL Elite McLaren GT3 V2 od Fanatec, co pozwoliło nam odkryć zalety tego modelu. zalety tego modelu, który wydaje się być wielkim sukcesem.

Niezaprzeczalnie jednym z największych atutów kierownicy Fanatec McLaren GT3 V2 jest jej piękny design. piękny design. Tutaj mamy szczegółową, naturalnej wielkości reprodukcję kierownicy używanej w samochodach wyścigowych McLaren GT3. Fanatec nie pozwolił sobie na żadną swobodę w projektowaniu kierownicy i ostatecznie to właśnie nadaje jej uroku. Ogólny kształt, a także rozmiar przełączników, łopatek i pokręteł są oparte na oryginalnych danych CAD McLarena. Mieć taką luksusową kierownicę w domu to coś wspaniałego!

Byliśmy również pod wrażeniem liczne ulepszenia które Fanatec wprowadził do tej drugiej wersji McLarena GT3. Le mechanizm zmiany biegów został całkowicie odnowiony, oferując nam opór magnetyczny dla lepszego dotykowego sprzężenia zwrotnego. Wrażenie jest naprawdę realistyczne, a nawet lepsze niż w przypadku klasycznego samochodu sportowego. Łopatki podwójnego sprzęgła McLaren GT3 V2 na kierownicy Fanatec to również prawdziwy hit!

Zalety csl elite mclaren GT3 V2

Pod względem ergonomiaKierownica Fanatec McLaren GT3 V2 ma o wiele więcej zalet niż jej poprzedniczka. W rzeczywistości to koło jest wyposażone w nowe Ekran OLED który wyświetla normalną prędkość jazdy i bieg wybrany podczas zmiany biegów. To prawdziwy bonus, który pomoże nam poprawić nasze wyniki podczas wyścigu. Podobnie jak nowe przełączniki obrotowe które umożliwiają również dokonywanie precyzyjnych regulacji podczas gry, zapewniając większą kontrolę nad pojazdem.

Naprawdę doceniliśmy również lekkość modelu Fanatec McLaren GT3 V2. Stwierdziliśmy, że ta lekkość nadała kierownicy pewnej żywotności i zapewniła nam dobre wyczucie kierownicy. moc siłowego sprzężenia zwrotnegozapewniając nam wysokoenergetyczne wrażenia wyścigowe.

Wreszcie, stwierdziliśmy, że kierownica CSL Elite McLaren GT3 V2 firmy Fanatec oferuje dobry stosunek jakości do ceny. Model ten nie jest drogi, jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie oferowane przez niego zalety i porównamy go z innymi kierownicami dostępnymi obecnie na rynku. Bardzo dobre ulepszenia zostały wprowadzone do elektroniki, gwarantując większą trwałość za kierownicą. Co więcej, można go rozbudować o system QR1 Wheel-Side ClubSport i jest kompatybilny z całym ekosystemem Fanatec. Powinien więc zapewnić ci niesamowite sesje grania przez długi czas.

 

Jego wady

Po naszym teście CSL Elite McLaren GT3 V2 od Fanatec, mogliśmy również zobaczyć, jakie są wady tego modelu.

Po pierwsze, byliśmy zaskoczeni i raczej rozczarowani odkryciem, że pod względem estetykiMcLaren GT3 V2 firmy Fanatec praktycznie nie różnił się od V1. praktycznie żadnej różnicy w stosunku do V1. Co prawda mówimy tutaj o identycznej replice oryginalnej kierownicy McLarena 650S GT3, ale i tak szkoda, że Fanatec nie pozwolił sobie tutaj na żadną swobodę i nie wprowadził żadnych ulepszeń konstrukcyjnych.

Kierownica Fanatec McLaren GT3 V2 jest dostarczana z adapterem szybkiego zwalniania (QuickRelease), który nie jest nie jest przeznaczony do wysokiego momentu obrotowego, jaki mogą wytwarzać mostki łańcuchowe z napędem bezpośrednim. takie jak bazy Podium. Jeśli masz tylny trójkąt Podium DD1 lub DD2, kierownica McLaren GT3 V2 będzie współpracować z tymi tylnymi trójkątami, ale musisz zainwestować w jeden z aluminiowych adapterów szybkiego zwalniania ClubSport Fanatec (QR1 Wheel-Side), aby uzyskać pełną moc sprzężenia zwrotnego. W związku z tym do budżetu należy dodać 99,95 euro.

 

Gdzie można go kupić i za ile?

Kierownica CSL Elite McLaren GT3 V2 firmy Fanatec jest dostępna w sprzedaży w cenie 199,95 euro na stronie internetowej Fanatec oficjalna strona internetowa.

Fanatec zdecydował się sprzedawać swoje produkty wyłącznie na swojej stronie internetowej, więc niestety nie można ich kupić nigdzie indziej.

McLaren GT3 V2 nie jest może bardzo stary, ale wciąż można go znaleźć z drugiej ręki na stronach takich jak Le Bon Coin czy Vinted. Przed zakupem należy jednak zwrócić szczególną uwagę na jego stan, aby nie dać się nabrać.

recenzja fanatec mclaren gt3

Nasza opinia na temat McLarena GT3 V2 od Fanatec

Po przetestowaniu kierownicy Fanatec CSL Elite McLaren GT3 V2 możemy jedynie stwierdzić, że w tym modelu marka oferuje nam kierownicę z najwyższej półki w bardziej niż rozsądnej cenie. Dowody są niepodważalne i jasne jest, że ta kierownica ma znacznie więcej zalet niż wad!

McLaren GT3 V2 od Fanatec McLaren GT3 V2 od Fanatec z pewnością nie różni się zbytnio od pierwszej wersji na pierwszy rzut oka, ale niemiecki producent dołożył wszelkich starań, aby wprowadzić niezbędne zmiany i dać nam mnóstwo funkcji dostępne dla palców. The nowe zintegrowane technologie iergonomia zostały przeprojektowane dla tej drugiej wersji, dzięki czemu jest to naprawdę kierownicą wysokich lotów.

Kierownica Kierownica Fanatec CSL Elite McLaren GT3 V2 naprawdę jest doskonały wybór jeśli szukasz modelu z najwyższej półki, ale nie chcesz rozbić banku. Gwarantujemy, że nie pożałujesz swojej inwestycji!

mclaren gt3 v2

Fanatec McLaren GT3 V2

Najwyższej klasy kierownica oferująca doskonały stosunek jakości do ceny

Notez cet article

Vous risquez également d’aimer…

Moza ES: Test i recenzja

Moza ES: Test i recenzja

Moza ESAvantages Plusieurs commandes entièrement paramétrables Finition et matériaux prémiums Excellente ergonomie...

Moza CS V2P: Test i recenzja

Moza CS V2P: Test i recenzja

Moza CS V2PAvantages Volant premium d’excellente qualité Structure en alliage d’aluminium Connexion à la base en...

Moza FSR: Test i recenzja

Moza FSR: Test i recenzja

Moza FSRKorzyści 4,3-calowy ekran Wykończenie z włókna węglowego Liczne zamówienia Wady Nieco wysoka cena i waga Brak...

Moza KS: Test i recenzja

Moza KS: Test i recenzja

Moza KSAvantages Volant prémium pour la Formula Structure en métal 4 palettes à l’arrière magnétiques Inconvénients...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

ZESTAWY FANATEC PONIŻEJ 400 EURO
This is default text for notification bar